Jag förstod det ;)

Mensen kom igår kväll….. Så nu blir det till å låta bli vågen minst en vecka! Men skit samma, jag brukar inte väga mej ofta, så det ska nog gå. Det är bara nyfikenheten som ställer mej på vågen!

Härlig frukost det blev idag; gårdagens kesoplättar! Först kaffe + gräddeskvätt, sen promenad med doggarna, så plättarna.

Senare på dagen tog jag en FinnCrisp med smör och ost. Nu till middag ska vi äta Hedvigsoppa som jag hade i frysen. Är kanske inte riktigt LCHF-mat – men det får duga!

Jag har börjat lite smått med Pilates, vann en dvd på ett forum. Min rygg har inte tillåtit mej att träna sånt förut, men nu har jag smygtränat lite och börjat komma underfund med den där Pilates… Om nu bara sambon kan hålla sej för skratt, så ska jag ta ett litet pass ikväll!

Var kommer all energi ifrån??? Jag har förut tyckt att det varit motigt med allt vad rörelser heter, men nu är det precis som jag fått nå slags virus – ute tidigt med doggarna, sen en promenad till mitt på dagen och gärna en till på kvällen. Dessutom städar jag, bäddar sängen, tvättar och pysslar …..  Hmmm, LCHF gör nytta både här o där!!

Kommentera

