Livets funderingar

Iallafall en lördagkväll som denna; Blir det vår och sommar nån gång? Ja, man kan verkligen undra vissa dagar…

Jag har inte skrivit ett endaste dugg om vad jag ätit – bara för att jag fuskat förstår ni!!! Igår kväll t.ex. blev det ostbricka med allehanda ostar och FinCrisp och  3 glas  rött. Men jä..ar anamma va gott det var!

Nu på måndag börjar sambon jobba, så då hade jag faktiskt tänkt testa det där med fakir. Inte för att jag absolut måste gå ner fort och mycket i vikt – utan för att jag är nyfiken på hur det funkar egentligen. Har lagt in en sida om just FAKIR – kolla den.

Måste även ta i beaktande att jag numera uppkommit till en aktningsvärd ålder och har liksom inte ”råd” att gå ner för fort i vikt…….pga slapp hud.

Snart väntas en härlig middag; sambon håller på med en älgstek! Till det tänker jag äta massor av vitlökssmör och nån grönsak, typ gurka och tomat… Vin till maten hoppar jag över idag, blev för många glas igår säger mitt samvete.

3 responses to this post.

  1. Oj, fakir, då tänkte jag ”självplågare”… vad tänker hon nu ge sig in i… tur jag läste infon 🙂

    Snygg bild! – Inte… 😉 men himla kul.

    kram!

    Svara

  2. Hej,
    tack för att du kommenterade på min blogg, alltid roligt när någon hör av sig.
    Du skriver att du tänker fakira, kolla gärna på Kif på min tråd som handlade om min fakir förra året och om dem som hängde med.
    http://kolhydrater.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=17282818-baba-4eac-90dc-f703b6791667&GroupId=65cae478-7e5e-4326-9305-0979ffc30abb&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup&ThreadListPage=4

    Svara

    • Tack själv – för titten här inne!
      Jag har kollat in länken, intressant och jag fick lite tips och ideér…. Tänkte köra igång imorgon, så får vi se hur det funkar för mej!

      Svara

Kommentera

