Trött och slut

…men glad ändå!!

Vi hann inte färdigt med vedhögen den här helgen! Blandat väder hela tiden… Men det har blitt rätt mycket gjort ändå. Så helgen har varit god på det viset iallafall.

Vad gäller matintaget så har det varit lite upp och ner med det, samt att jag har den där förbenade veckan igen  !!!!

Det är knepigt med dessa veckor; inledningsvis är jag hungrig nästan jämt, när så veckan  kommer sväller kroppen och godis-suget sätter in. Men jag är duktigt tycker jag (klappar mej själv på axeln), för jag faller inte för frestelsen – jag är benhård med godis etc.!  Vågen visar några kilo upp denna vecka och kanske nästa vecka också, så jag struntar i både våg och måttband – huvudsaken är att jag mår bra till både kropp och knopp!

One response to this post.

  1. Vilken bra grrr-bild du hittat, säger allt om vad du tycker om ”den förbenade veckan”… 😉
    Jag skickar oxå en klapp på din axel! Duktig du är när du står emot godissuget!!!

    Baaara 4 dagar kvar nu… 🙂

    Kramar!

    Svara

Kommentera

