Tillbaks till vardagen igen!

Har varit en helt fantastisk helg;  intensiv och mycket, mycket givande vad gäller inspiration, skapande och den sociala biten att träffa nya människor! Vill ge en eloge till min kära vän (http://www.glitterboden.se) som var med mej i helgen….tack Anki för en kul och inspirerande helg!

Tyvärr var väl inte min hörsel nått vidare, men att bara omges av skapande, kreativa människor är helt underbart!

Vad gäller maten och min LCHF-karriär så tycker jag att det gått väldigt bra; ätit gott, ätit mycket och mått prima. Viktnedgång under gågna veckan: -0,8 kg! Det tycker jag är bra gjort, för att ha varit på resande fot, bott på hotell med sagolik frukost och middag…

Igår kväll var jag på kursen (LCHF), där vi gick igenom kolhydrater och lite om förbränningen – krångligt, krångligt! Men huvudsaken att jag börjar förstå vad det är som promsar alt. skyndar på förbränningen, så känner jag att jag är på rätt väg! Den senaste veckan har jag mått mycket bättre i kroppen – svårt att förklara, men det poppar upp såna där WOW-känslor lite då och då.

Vet inte  om jag tänker lägga ner energi åt att försöka förstå vad som händer – utan tänker nog njuta av stunderna bara!

Jo just det….. Fick ”läxa” till nästa kurstillfälle; skriva ner en veckomeny + recept.   Rätt smart idé, på så vis har vi  (om alla gör det) flera veckors meny att ta tips och ideér från!

One response to this post.

  1. Tack själv min vän för en underbar helg!! 🙂
    Nu är det bara att längta tills nästa år…
    Härligt att det funkade så bra för dig med maten under helgen, att du inte behövde ”krångla” för att få tag på ”rätt” mat.

    Kramar!!

    Svara

Kommentera

