Halloweeeeeennn

Idag är känner jag mej verkligen som hemma!! Det är ju hallowen 😉 och jag känner mej som ett ”åker-spöke”… Trött i kroppen, går lite krum med kroppen, risig i håret och jätte, jätte gammal..  Det är nog den här ”lingon-veckan” som gör det! Eller kanske att jag inte ätit multivitaminer på ett tag nu? Kanske går de lite hand i hand! Krampen i benen börjar komma tillbaka – det hade jag inte förut när jag åt vitaminerna.  För lite Magnesium sägs det, då klarar man krampen!

Lätt och enkelt är att handla via nätet, få hem det i brevlådan – så det lutar nog åt att jag surfar runt bland hälsokostbutikerna idag!  Kika gärna in på http://www.kostdoktorn.se  – där finns massor med bra tips etc. vad gäller kroppen!

Lägger in länken på min sida!

Så här äter jag idag:

Frukost: 2 koppar kaffe med grädde, en skiva bräckt kassler (från middagen igår) med citronmajonäs och citronpeppar

Förmiddag: Yoghurt med lite grädde, blandade nötter och vatten (försöker verkligen dricka vatten, jag är urusel på det!)

Eftermiddag: kaffe med grädde, en skiva ost med smör

Middag: Kanske fläskfilé, coleslaw och Beasås….vi har inte bestämt än!

Kväll: Ett glas rött vin och lite nötter.

 

2 responses to this post.

  1. Posted by Hanveden on 5 november, 2010 at 01:05

    Köper man Tex Magnesium genom Kostdoktorns sida så gynnar du Andreas så han kan fortsätta att verka som en av de bästa som sprider LowCarb konceptet…

    mLCHFh 🙂 .

    Svara

Kommentera

