6:e november

Åter tillbaka hos barnbarnet, efter en mysig kväll och natt hos äldsta sonen. Idag gick vi in till köpcentrumet här, det var premiär med barnvagn! Passade på att smita in på kinesisk buffé – gissa om jag åt gott! Det blir till att räkna till fusk-sidan skulle jag tro, men gjorde mitt bästa med att undvika det som jag kallar RÖD-maten…. Ikväll blir det ingen mer mat, lite kolsyrat vatten och lite nötter. Det känns bra och är helt okej för min del.

Nu åter till mysstund med lillen – bara föräldrarna byter blöja först 😉

Det går faktiskt åka iväg på resor och äta LCHF!! Det enda man behöver tänka på tror jag, är att ; Gör det inte krångligare än det är!

Kommentera

