Annandag Jul

Hej alla kära läsare! Jag hoppas ni haft en lugn och fridfull jul!

Här har det fuskats nånting otroligt – iallafall julbordet. Det blev både potatis, julöl och janssons-frestelse under den måltiden. Vilket jag nu under två dagar har fått sota för, magknip och täta toa.besök! Men idag har jag åter kört rätt säker LCHF-stil!!!

Några fakirdagar är inte att räkna med under dessa dagar – får göra som Ellen och köra dessa dagar efter nyåret istället.

Det har varit en helt otrolig dag idag, bara -8 grader och vindstilla. Men någon skidtur har jag inte kommit mej för, däremot två långa sparkturer med lilla doggen. Det är egentligen ingen direkt motion, men frisk luft blev det iallafall….

Får se om vädret tillåter någon skidtur imorgon – och om älskade sambon har lust att köra upp spår med skotern!

One response to this post.

  1. Vi fakirar ihop helt enkelt 🙂 Pa mandag far jag handla pa mig saker inför veckan, hinner nog inte innan dess. Men det finns i alla fall lite hemma som kan intas under mandagen – lax, smör och ägg 🙂

    Svara

Kommentera

