Hejhej

Kan inte påstå att jag är en inbiten bloggare, men gillar att skriva och försöka få ihop nått att förmedla.

Jag har suttit och lekt lite med olika teman, men tror nu att jag har hittat ett som passar mej rätt bra. Det enda jag skulle vilja få in på min blogg är en vikt-tabell eller liknande – men behöver hjälp med det. Finns det någon av mina läsare som kan hjälpa mej??????

Jag har varit inne på några bloggar och sett att man kan sätta in nått från TickerFactory.com – men även detta är ett mysterium hur man får till det. Så jag tar tacksamt emot tips och ideér.

Idag har jag varit duktig tycker jag. Steg upp vid halv 9, bara -7 grader ute, så jag slängde i mej lite kaffe, kollade nyheterna etc. Sen blev det en skidtur över isen, försökte verkligen få upp flåset 🙂 Härligt, härligt!!!

När jag kom hem så skottade jag snö, så nu är gården ren och fin, bilen avborstad, fixat och trixat lite utomhus etc. Känner mej så nöjd!

Har tagit upp rimmat sidfläsk ur frysen idag, så det blir middagen det.

Lägger in en videosnutt, en liten påminnelse om vilken otrolig värld vi lever i!

Ska lägga mej i soffan och läsa tidningen Blossom – hittar jag nått intressant så återkommer jag!

Kommentera

