Från skidturen

Det blev några bilder från skidturen idag. Men har inte hunnit installera något bildredigerings-program på min dator än – så ni får ha lite överseende med bildkvaliten!

 

 

Här är första sträckan, genom skogen

Här är första sträckan – genom skogen för att komma ner på isen och skoterleden.

När vi kommit ner till isen, ville inte tika vända och åka tillbaka - trots blåst och snö!

När vi kommit ner på isen, ville inte vår lilla tik vända och åka hem – själv tyckte jag att det blåste rätt in i ögonen och var lite otrevligt!

Det blev som mattes älskling ville – det blev hela rundan!!!

Måste bara visa mina skidspår…..*skrattar*, vicken stil!!! Syns som jag åker med blöjor på – bredbent som tusan!!

Men till saken hör att jag har fel på balansen pga min sjukdom – så det här kan jag bjuda på! Härligt att kunna skratta åt det!!!

Väl hemma skottade jag rent hela gården och sen har jag tagit en dust inomhus med dammsugare och mopp – Det ni!!

Säga vad man vill om LCHF – men energi det får man som ett brev på posten! Hade det varit som förut, då hade jag nog bara orkat skotta snö och sen inget mer!

 

4 responses to this post.

  1. Härliga bilder 🙂 Här är det, tro det eller ej, +9,5 grader ute just nu!! Varen kommer visst tidigt i ar, ehm?

    Svar: Ja…det har varit lite väl mycket nu alltsa, sa idag sa jag stopp! Hade annat att göra, viktiga saker som att shoppa 😉 Nej, men ärligt talat sa behövde jag en dag utan spring här. De hade dessutom inte sagt till mig att det skulle komma folk idag, men visst – de hade lovat folk att fa komma mellan 18-20 varje dag denna veckan. Suck! Far se hur det blir imorrn, far väl ställa upp en kväll till da…!

    Svara

    • Å jag hoppas verkligen att våren väntar en stund till!! Jag bara älskar denna tid – när man kan nyttja naturen med skidåkning, skoter och pimpling.
      Fast det där med pimpling är lite för tidigt än!
      Du är duktig du – som tar emot så fasligt mycket folk!

      Svara

  2. Svar: Ja…fast lite jobbigt har det allt varit. Far se om det dyker upp nagon imorrn da. Hoppas inte det 😉

    Svara

  3. Svar: skoj att höra att du tyckte att det blev fint 😀

    Svara

Kommentera

