Latdag!

Det känns som det har varit en sån idag – bara för att skidåkningen inte blev av?

Jag åker varken fort eller rakt – men jag försöker åka så att pulsen höjs och jag är svettig innan jag är hemma.  Under natten har det snöat så pass mycket och sambon skulle jobba i skogen och hade inte tid att hjälpa mej med spåren. Våran skoter är för tung att köra tycker jag – så det blev en liten latdag idag!

Mitt på dagen kom en kompis förbi och frågade om jag ville följa med till hennes mamma. Hade lovat visa hur man gör med sån där öronljus…. Hennes mamma hade troligtvis för mycket vax i ena örat, så det var därför vi skulle bränna. Tog med mej ett par ljus till mej också…

Så nu är man som ny i båda hörselgångarna! Känns väldigt skönt…

Nyss ätit middag: köttfärssås med grädde och champinjoner, samt lite Coleslaw…

2 responses to this post.

  1. Svar: Ja nu jobbar jag bara måndag-onsdag förmiddag och sen vid elvatiden kör vi upp till Sälen 😀 ska bli himla härligt

    Svara

  2. Glömde svara på din andra fråga i kommentaren..

    Jag använder lite olika stylingprodukter, men nu när jag har gjort hårförlängningen blir det: schampoo-balsam- och inpackning från märket Keune.

    Och sen använder jag: värmeskydd-hårlotion och spray från Got2be 🙂

    Svara

Kommentera

