11 januari

Dagen började bra – en morgonpromenad på 5 km, samt att vi träffade en granne och hennes hund. Så lill-tiken fick busa av sej lite!

Sen har jag bytt gardiner och strukit kläder – tänkte jag skulle köra ett pilatespass idag. Men magen bubblar och lever om, känner mej trött o slut i kroppen.

Igår låg sambon i magsjuka, så nu är det tydligen min tur!

Fick en bok med posten igår som jag börjat läsa; ”GI-NOLL – för kvinnor som vill äta sig smala” skriven av Sten Sture Skaldeman.

Så lite läsning blir det nu, kanske, kanske att nån enstaka 25-öring trillar ner och jag blir lite mer ”förståndig” 🙂

Tycker iallafall om hans sätt att skriva och uttrycka sej – känns ibland som han har skrivit bara för mej!

Kommentera

