Härliga kommentarer!!

Vad glad jag blev när jag kikade in här ikväll och upptäckte en ny besökare – som dessutom gjort ett inlägg (en fråga).

Kommentaren hittar ni under presentationen ”Om mej”…

Jag svarar på allt jag kan och har kunskap om!! Har haft sjukdomen Mb Menieres sedan 15-16 års åldern – och då tog det några år innan jag fick diagnosen, eftersom den, än i dag, är svår att ställa. Båda mina öron är drabbade och jag är idag helt döv på vä öra och har 20% hörsel kvar på hö öra.

Står under utredning för choclea implantat – dvs konstgjord hörsel. Men som det ser ut idag, hör jag för bra för att genomgå den op.

Det var litet tillägg bara – blev så himla glad bara!!

One response to this post.

  1. Svar: ja det har du helt rätt i! Jag ska köra lite striktare emellanat när jag känner för det, och sa far vi se vad vagen säger!

    Svara

Kommentera

