Pinklady

Förut har jag skrivit om programmet Bloglovin – ett kanon bra sätt att hålla sej ajour med de bloggar man följer!

Min morgonrutin är att kika in där och beta av alla bloggar som intresserar mej. Den här morgonen – inget undantag!

På en av bloggarna läser jag ett inlägg om uppmaning att kika in hos mej och läsa….oj, så paff jag blev! Här skriver jag av bara farten, mest för att jag tycker det är kul etc. etc.

Tusen tack Annica – det var dagens höjdpunkt att läsa det….kramar!

http://pinkladyw595.blogspot.com/

 

2 responses to this post.

  1. Vad kul! Och det är ju dig väl unnat att bli länkad! Du har en bra sida! 🙂
    Själv har jag inte så mycket om LCHF som du har! Go girl!

    Svara

    • Vi har olika sidor – du bjuder på så mycket gott och det är jag tacksam för….
      Det är det som är så kul med alla bloggarna – vi är i olika åldrar, familjesituationer etc. och kompletterar varandra rätt bra!!

      Svara

Kommentera

