Fredags-kåserier

”Datorn styr mitt liv”! Ja, så känns det ibland och ändå kan jag inte låta bli att kika in o skriva etc.

Skulle beta igenom bloggarna igår kväll, men datorn fick fnatt och jag kunde bara läsa några. Så jag kan tänka mej att jag har en hel del läsning att ta igen. Inte för att det är ett måste, men det är alltid kul att läsa andras bloggar och jag blir så inspirerad av alla recept som läggs ut.

Själv är jag superdålig med recept!!! Fast det gör inte så mycket eftersom det finns en uppsjö av det överallt.  Ska bara installera Windows Word, så jag kan kopiera och skriva ut dem…. Får se vad dagen har i backfickan!

Är lite kass i magen och knoppen, kan inte vara min sjukdom ….så jag undrar om det inte är förkylning på G. Fast jag har inte  haft förkylning, magsjuka etc. sen jag började med kosten.

 

One response to this post.

  1. Datorer ja…. Man kan bli tokig på dem när de inte fungerar. 🙂

    Även om du inte bloggar om recept så skriver du ju en massa annat! Det är kul att följa folks liv och strapatser! Älskar din och Vidvedspisens bloggar! Själv är jag dålig på att fyll aut bloggen med annat än recept just nu. 🙂 Hinner inte med vår familjeblogg heller men jag hoppas att det lugnar ner sig snart.

    Hoppas det inte är något allvarligt som kommer. En förkylning räcker, ingen magsjuka….. På dagis går magsjukan för fullt. Eller så är det bara en vanlig januarisvacka.

    Såg att du länkar till min sida. Jag är smickrad! Tack. 🙂

    Ha en trevlig helg! Jag tar ledigt nu. 🙂 Bara de schemalagda posterna som kommer publiceras. 🙂 Och håll er friska så ni kan njuta!

    Svara

Kommentera

