Beröm dej själv!

Å det ska jag banne mej göra idag!!!!

Vaknade tidigt, det var alldeles mörkt ute, så då myste jag med tända ljus, en stor koppkaffe med grädde och en ostrulle med smör. Sen tog jag och tiken en låååång sparktur.

Väl hemma igen blev det frukost/lunch, kycklinggryta, lite grönsaker och beasås!

En stund vid datorn (imorse med) och sen ut på skidor 3 km!!!!

Nu blir det åter en liten stund vid datorn – sen blir det matrester (ugnsstekt regnbåge) till middag…… Å sen…..åker jag och en granne till stan och ska få en  timmes genomgång i pilates – gissa om jag längtar!

Å jisses vad jag är duktig!!  *ställer mej framför spegeln* Slängkyss!!

5 responses to this post.

  1. Vilken underbar dag! 🙂
    Spegeln kan inte annat än att le tillbaka! Och med all rätt: Sträck på dig.

    Du får berätta om pilatesäventyret sedan!

    Svara

  2. Klart att du ska berömma dig själv! 🙂 man mår så mycket bättre med en sån positiv inställning! 🙂

    Svara

  3. hej hej fin blogg 🙂 är du intresserad av kost,viktnedgång & träning LÄS MIN BLOGG : lowcarbdiets.blogg.se

    Svara

  4. Later som en fin dag 🙂 Duktig du är som aker skidor och sa!

    Svar: Tack! Det gick bra imorse, väldigt bra!
    Ja testa det, är absolut supersmaskigt!!

    Svara

Kommentera

