Gårdagens planer

Gick inte som jag tänkt!!

Men idag är en ny dag, en ny möjlighet etc. etc. – ja, ni vet sånt man säger för att bli uppmuntrad och peppad.

Vad vill jag göra idag? Jobba!! Tänk om jag hade ett jobb som jag åkte till var och varannan dag – en uppgift att göra, nån som behöver mej därute, nån som väntar på att jag kommer och göra mina uppgifter…

Så är inte fallet just nu – och kommer nog inte att bli i framtiden heller… Så vad göra?

Jo – det bästa av dagen som jag kan, att ta vara på här och nu! Varje liten sak som jag kan göra för att må bättre är ett steg i rätt riktning – varje grej jag kan konstruera, skapa för att min omgivning ska må bra är ett steg i rätt rikting!

Lätt som en plätt!!

Summering av min helt otroliga 😉 dag kommer senare ikväll!

2 responses to this post.

  1. Vi hoppas alla att allt ska gå i rätt riktning så att du kan bli tillräckligt frisk för att jobba! Så länge får du ta dagarna som de kommer och umgås med oss på nätet! I den mån du orkar!

    En solig kram från Bromma.

    Svara

Kommentera

