Knack, knack….

Är det någon hemma????? Ja, så skulle jag vilja göra på mej själv just nu.

Skrattar gott åt mina virriga inlägg – det pendlar då verkligen hit och dit, från dag till dag. Men det är nog jag i ett nötskal – en riktig virrpanna som är:

  • glömsk
  • har tusen och åter tusen saker i skallen
  • inget blir ordentligt gjort
  • men ett varmt hjärta

Nu på morgonen hade vi -33,4 och det skulle jag inte vilja kalla promenadväder precis – så nu får man hitta på annat tills solen värmt upp lite.

Ska testa ett påhittat recept idag – återkommer till kvällen för mer reflektioner!

Ha en fin dag…

3 responses to this post.

  1. Huuuuaa!!! vad kallt! vi har inte så kallt men värsta snöstormen 😦 kram

    Svara

  2. Hihi. Skrattade också lite gott av detta inlägg för vi har alla våra virriga perioder här i livet! 🙂 Och det är tur att vi har de för annars tror jag inte att man skulle må bra. 🙂

    -33?!? Uff! Då börjar det bli lite vääääl kallt… Fast det är ju februari. 🙂

    Svara

  3. Woppa! Här var det +10 grader idag!

    Svara

Kommentera

