Krill o krull o hipp som happ

Eller vad ska man kalla allt som sköljs över oss i reklamen???? Ät det så blir du så, eller så kan du kombinera med det så ser du minst 20 år yngre…..eller varför inte smörja in dej med lite sånt??? För du vill väl inte ha påsar under ögonen och ögonlock som hänger??

Men vá är det här!!! HALLÅÅÅÅÅ

Varför duger inte jag precis som jag är? Jag har ett hjärta av guld, jag har en ängels tålamod…..varför måste jag även vara rynkfri?

Inte undra på att det är svårt att älska sej själv!

Nu till något väsentligare 😉 nämligen MAT….. Igår gjorde jag ett hopkok på

  • wokkött av nöt
  • wokgrönsaker
  • CF
  • salt och sv.peppar
  • Sambal oelek

Till det skivade jag en ½ tomat och lite isbergssallad….åsså mitt älskade bubbelvatten till.

Men handen på hjärtat – det blev lite ost och 2 glas rött senare på kvällen!

Kommentera

