Huvva

….så trött jag är just nu.

Vaknade för över en timme sen, men ögonen vill liksom bara ramla igen! Lite kaffe, så går nog det här över.

Om lite drygt en timme ska jag åka till en granne som har ett litet gym hemma! Nu ska jag se om jag inte får kärringfläsket i rullning 😉 Dessutom fixade älskade sambon min hör-slinga till tv:n och DVD:n – så nu kan jag faktiskt HÖRA vad de säger på Pilates-filmen….. Gissa om jag kommer att bli pigg som en mört?!?!?!

Frukost idag; kaffe+ grädde i vanlig ordning, samt två ostmackor med gurka och lite citronpeppar.

Kommentera

