Gode Gud – ge mej mera tid!

Idag skulle jag verkligen behöva det – jag har massor, massor med ideér i skallen….. Känns som jag bubblar av kreativitet!

Morgonen började bra, sov ända till kl.9 – vilket hör till ovanligheterna för att vara mej. Brukar oftast vara uppe före gryningen, oavsett när jag lägger mej på kvällen.

Det här står på min ”Vill-göra-idag-lista”

  • Dammsuga/torka golv
  • Putsa några fönster och byta gardiner
  • Sticka klart ett par tossor och börja på nästa par
  • Tova tossorna
  • Fortsätta med renoveringen av en gammal byrå
  • Åka skidor (men för kallt idag, -29 )
  • Pilatespass måste jag hinna med
  • Läsa klart Skaldeman-boken
  • Fortsätta med sammanställningen av viktplatåerna, så jag kan lägga ut detta i bloggen
  • Läsa alla bloggar på bloglovin
  • Testa å baka kladdkakemuffins
  • Börja fila lite på den där tanken om en rekreationshelg för LCHF:are i fjällen…..skulle vara skitakul!!

*säger till mej själv*; Men va tusan sitter du här för?????? Sätt fart kärring!!!!

One response to this post.

  1. Posted by annnjie on 20 februari, 2011 at 02:42

    En annan bön vore nog mer på sin plats ;)….Gode G-d ge mig tålamod att ta mig igenom denna lista….även om det tar tid ;o) Jag har skaldeman boken nr 2 den med recept…vill du ha den?

    Svara

Kommentera

