Nyvaken

Hu vad jag har sovit!!! Täckte för fönstret igår kväll, så nu till morgonen har inte solen kunnat kika in = sovit som en stock!

Solen skiner från en klarblå himmel och bara -21 ute just nu……äntligen lite promenadvänlig temperatur.

Planer för dagen? Jo, jag har 2 kg  blandfärs i kylen som måste tas om hand, baka lite mer ostfrallor (supergoda) och städning inför helgen….. I skaldemans bok ”GI-noll…” hittade jag en hel del recept som jag är nyfiken på, massor av olika förslag på vad man kan göra med färs.

Kikar in i kväll igen!

2 responses to this post.

  1. Åh vad gott det lät med ostfrallor :). det var länge sen man bakade eget bröd och sånt :/

    Svara

  2. Kan säga att jag är 168 cm :). måste kanske skriva det så man vet det :).
    Nej jag kör min egen lilla diet 🙂 jag tränar mest och är ute och går 🙂

    Svara

Kommentera

