Dagen som rann iväg

Det är en sån dag igen!!! Härligt – då är det full rulle här.

Jag har hur många projekt som helst på gång, och jag vet inte riktigt var jag ska börja! Det var länge sedan jag känden – jag menar verkligen kände – en sån livsgnista. Tror nog jag kan tacka LCHF:en för det…..

Till sommaren har jag planerat in lite marknader och jag är i startgroparna för allehanda hantverk som jag kommer att sälja där. Får se hur långt det räcker och om det är någon som är intresserad – men himmlars vad kul jag har under tiden 🙂

Annars så tar huset och inredning etc. en hel del av mina tankar och tid just nu, men det är ju bara angenämt eftersom man ganska snabbt ser resultaten.

Jag har inte varit in o kikat på bloggar ang. artikeln i Expressen – får ta det när jag är lite piggare. Det blev nämligen en hel dag i stan med syster idag…så nu är jag rätt trött och nöjd.

Nu den 8 mars firar jag 1-års jubileum som LCHF:are……detta firar jag i toppstugan.

Ja, firar o firar vet jag just inte – föreningen har servering av palt och fettisdagsbullar där uppe och jag kommer att stå i disken på eftermiddagen…  Men kul med lite liv och rörelse i denna annars så lite tomma by.

 

One response to this post.

  1. Svar: Tack, jag hoppas det gar bra pa tisdag 🙂

    Mm jag har inget körkort sa jag far ga, men mataffären ligger bara 5 min bort. Denna gang tog det dock längre tid eftersom jag var tvungen att ändra hand hela tiden.

    Svara

Kommentera

