1-års jubileum!!

Tänk….det höll jag på att glömma bort!

Idag är det precis ett år sedan jag började äta enl. LCHF……

Grattis lilla vän – vad otroligt duktig du har varit!!!! *klappar mej själv på axeln*

 

4 responses to this post.

  1. Posted by Lua on 8 mars, 2011 at 09:50

    Applåder och visslingar från mig! Lyllo oss som får äta gott och må väl!

    Kram!

    Svara

  2. Grattis tíll det, mitt 1-ars jubileum var den 1 mars men det lyckades jag glömma bort 😉

    Svara

  3. Har det redan gått ett år… Ja, tiden går fort.
    Grattis!! Du har verkligen varit duktig!!

    Kram!

    Svara

  4. Posted by E-B on 9 mars, 2011 at 08:13

    grattis! underbart inspirerande att läsa om det

    Svara

Kommentera

