Är din kropp äldre än du?

Gomorron! Sitter i soffan med kaffe+grädde framför mej….surfar runt och läser lite här och där.

Snubblade över ett test på Aktiv Träning Är din kropp äldre än du?”

Naturligtvis kunde jag inte motstå att göra testet – blev inte direkt förvånad över de frågor som dök upp… Kan knappast kalla ett sånt test för varken pedagogiskt eller vetenskapligt!!! Svaret på testet sa mej inte heller så mycket, hade inte väntat mej det så…..

Men det är iallafall kul att hitta sådana sidor. Jag känner mej  så rik på nått vis, utan att för den skull ”sätta mej själv på höga hästar”.

LCHF-kosten har inte bara gett mej;

  • viktnedgång
  • att jag mår bättre i kroppen
  • mer energi
  • gladare och jämnare i humöret
  • mildare pms-perioder

Utan det har även gett mej en kunskap om min kropp som jag tidigare inte hade en aning om….

Ha en bra dag!

Kommentera

