Jädrans anacka

Som min mormor brukade säga när hon skulle ta i o göra nått som kanske tog emot lite.

Så känner jag nu – trött och less på platån. Tror att nu börjar den släppa, men icke!!!

Egentligen så gör det inte så mycket, känner att jag har så mycket att ta igen känslomässigt, att hinna med psykiskt! Verkligen förstå var jag står idag…..försöka tycka om mej själv, trots alla rynkor och skinn som börjar hänga, brösten tappat formen och allt känns som jordens dragningskraft är nått att hästväg 🙂 Just nu så mår jag inte så bra – varken fysiskt eller psykiskt!

Så istället för att koncentrera mej på vågen, utseendet (fast det har heller inte varit min starka sida precis), så ska jag lägga min energi på att insupa vad naturen ger mej och förkovra mej i kunskap!

Däremellan kommer bloggen och mitt hantverk!

Det låter väl bra????

2 responses to this post.

  1. Låter som en toppenstrategi, tycker jag! Läser du Anna Halléns blogg? Hon har ju en del tips om/när du vill gå vidare.

    Varm kram!

    Svara

  2. Later bra!

    Tack och tack 🙂 Ja jag fick jobbet! Började idag, och det har gatt bra! Mycket info att ta in bara 😉 men de är normalt den första tiden.

    Idag var det 15 grader varmt, woop woop 🙂 fast jag satt ju inne pa ett kontor sa det var ju lite trist, hehe.

    Svara

Kommentera

