Stockholm

Så är man då nere i stora staden!!

Resan igår blev både lång och innehållsrik. Åkte hemifrån 09.15 , kom fram till Arlanda 13.20.

Slutar aldrig förvånas över all denna överflöd av kommunikation, att bara flytta foten från ett ställe till ett annat och vips så har man tagit sej flera kilometrar.  Inte kostar det så farligt heller, köpte ett 72 timmars kort igår, vilket jag betalade 140 kr för – å då åker jag hur mycket jag vill på det kortet.

Direkt jag kom fram till Centralstationen, åkte jag iväg ut till älskade lilla barnbarnet – gissa om han vuxit!!! Tänk han är bara 4 månader och det har redan hänt så otroligt mycket.

Senare på eftermiddagen åkte jag tillbaka till Centralstationen, mötte min äldste son och hans flickvän – vi tre åkte ut till…..hmmm kommer inte ihåg….men iallafall fick vi i oss lite mat på en indisk restaurang.

Så summa summarum, så blev det lite fusk igår!

Idag ska jag åka in till stan – shoppa loss lite, ev. leta upp en bokhandel och se om de har Eenfeldt´s bok Matrevolutionen.

3 responses to this post.

  1. Posted by annnjie on 18 mars, 2011 at 09:33

    Önskar dig allt gott under dina dagar i den Stora staden! Pyssa barnbarnet på pannan från gänget på AB oxå 😀
    kram Ians

    Svara

  2. Vad roligt 🙂 Jag ska ocksa snart till Stockholm! Hur är vädret där nu?

    JSvar: Ja det är kul att se lite av vad alla andra gör ocksa, de senaste tva dagarna har jag varit uppe pa kontoret, där jag kommer jobba framöver.

    Hoppas du far en fin helg 🙂

    Svara

  3. Svar: Tack för infon 🙂 Jag vet ännu inte exakt när jag ska dit, men det ser ut att bli den 4 april. Kanske snön är borta da 🙂 Ska dit med jobbet minst tva veckor, kommer nog bli intressant!

    Svara

Kommentera

