Det tar på en gammal kärring!

Att  vara på resande fot och försöka hinna med så mycket som möjligt, på så kort tid som möjligt!

Idag känner jag mej lite ur gängorna, lite trött, ont i fötterna och skulle egentligen vilja ligga vid en havsstrand och lapa sol….  Nja, det var väl ändå inte riktigt sant – för jag njuter i stora drag att vara här nere med sönerna, svärdöttrar och lille barnbarnet!!

Igår kväll var vi ute hela gänget på middag, firandes min födelsedag som var i början av denna månad. Det blev en härlig kötttallrik med en sås som smakade lite för mycket socker – men det får gå! Huvudsaken var att sällskapet var av det optimala slaget.

Presenter fick jag också – en örngott med barnbarnets fotavtryck och med texten ”Sov gott Farmor” …..mmmmysigt! Ett inplastat kort på barnbarnet som jag ska ha på kylskåpet där hemma.

Dessutom fick jag en bok – gissa vilken???? Jo, Matrevolutionen av Anders Eenfeldt!

Kan man må bättre än så här?

Ikväll åker vi till äldsta sonens svärföräldrar på middag – mannen i huset har precis börjat med LCHF med mycket goda resultat. Så det ska verkligen bli spännande att höra mer om hans resa…

Imorgon blir det dop, och sen åker jag hem till norrland igen. Så vi får välanse när jag dyker in här igen!

 

3 responses to this post.

  1. Later som du har det bra 🙂

    Svara

  2. Posted by annnjie on 20 mars, 2011 at 09:35

    En får gratta i efterskott då! Vilka underbara presenter du fick!
    Ett örngott m barnbarnets fotavtryck! Det var en jätte rolig idé….
    nått att tänka på som present!
    Njut nu av resterande vistelse i S-holm, en vet inte när det blir dax igen! 😉
    kram

    Svara

  3. Svar: Ja verkligen! Det var riktigt bra. Och sa är det smidigare och gar fortare = perfekt 🙂

    Svara

Kommentera

