Uppe före tuppen?

Vaknade alltför tidigt – kan hända sviter efter allt resande, vaknade av en ihärdig och volymmässigt hög tinnitus. Kunde inte somna om, det vara bara att stiga upp och försöka få kroppen att vakna.

Inte strålande väder ute precis och ca -6 grader…..så det isiga väglaget håller nog i sej ett tag till och mina ”springa-fort-skor” får vila ett tag till.

Visionen är att snart börja röra mej i en högre hastighet än vad jag hit intills gjort. Vi får väl se vad som händer och fötter….

Vårruset i Umeå den 31 maj hägrar – det skulle jag vilja med på. Och kommer jag igång som jag jag tänkt, så kanske, kanske det finns en möjlighet att fira min 50-årsdag på tjejmilen nästa år!!!!????

TJEJMILEN

Nu väntar andra koppen kaffe+grädde och kanske en eller två skivor ost med en klick bregott.

Kommentera

