LCHF och Annika Dahlqvist

Slutar dom aldrig???  Kan dom aldrig lära sig acceptera???

Ibland blir man så trött – så jag kan väl förstå de som står i rampljuset, hur jobbigt är det inte för henne, Annika D!!!

Hon är en kämpe och en god förespråkare/förebild att det här med LCHF fungerar.

Alla har vi vår egen nisch – äter det som vi mår bra utav, samtidigt denna eftersträvan att äta den ”rena” maten, utan några som helst konstigheter.

Jag undrar om inte Annika Dahlqvist har fler anhängare är ”mothängare”!

Artikeln som upprörde mej!

One response to this post.

  1. Ja stackarn…hon har inte haft det lätt! Men SA illa kunde jag inte föreställa mig att det var, OM det nu stämmer (tidningarna skriver sa mycket). Dock maste jag säga att det där hon sagt om mammografi och cellprovstagningar är larvigt, DET var väl lite väl starkt kanske?! Naja, hon är en bra människa i alla fall och hon har gjort sa gott hon kan för att stalsätta sig mot alla gamar som tycker tvärtemot. Och under press är det lätt hänt att man säger nagot knasigt ocksa. Man kan inte alltid va pa topp.

    Svar: Ah, hoppas allt känns bra idag da! Själv var jag iväg pa kalas igar kväll och det var trevligt, med MASSOR av god mat 🙂 Nagra sötsaker slank ocksa ned, MEN magen sa inte ifran sa det känns bra! Far se imorrn vad vagen säger…

    Svara

Kommentera

