Slut på helgen

Det har varit en helt fantastisk helg! Igår var vi hos goda vänner i deras stuga, nere vid sjön har de en jättefin grillplats och bygger på en vedeldad bastu….

Jag blir så lugn långt in i själen när vi gästar denna plats….

Men det blev lite fusk med kosten – däremot idag har jag varit riktigt duktig, verkligen ätit både gott och fett 🙂

Nu till kvällen sitter jag med en kopp te, ser en thriller på går på TV4.

Hörselmässigt har jag haft en down-dag idag. Vaknade tidigt av tinnitus som tjöt i öronen. Så inget speciellt är gjort idag, några små promenader, vila och åter vila.

Måste bara komma ihåg att ta med kameran lite oftare när jag är ute – idag missade jag att fota både tjäder, sjöfågel och en trana!

Kommentera

