Nya sommarideer

Det kommer inte att bli nått klokt av bloggen i sommar kan jag tänka! Det får bli mest sporadiska inlägg etc.

Midsommar helgen har gått i fuskets tecken – så det lägger vi åt sidan *s*

Idag har jag fått i mej två koppar kaffe och lite ost, sen slängde jag på mej ”springa-fort-skorna” och fick faktiskt upp pulsen lite. Klappar mej på axeln och tycker jag är så jäkla duktig!!!!!

Jag kom på en idé till min blogg; Varje fredagmorgon kommer jag att kora en ”VECKANS HJÄLTE” , det kommer att vara nånting stort, nånting litet, nånting gott, nånting löjligt roligt….. bara såna där vanliga små hjältar som man ibland kan snubbla över när man läser, hör eller ser!

Mer som hänt?

Tror jag har gått upp i vikt pga allt osunt jag stoppat i mej under en lite längre tid. Men nu ska det bli andra bullar av…. Åker ner till Karlstad om en vecka eller så för att hälsa på syster och svåger. Då ska vi köra stenhård LCHF-kost tillsammans……det blir utmaning det!!! Ååååh vad jag längtar!

Kommentera

