Jiiippiii

Nu på morgonen har jag fått i mej ett kokt ägg!!! Å det utan att må illa… Ska det äntligen släppa och jag kan få i mej de proteiner jag behöver????

Kaffe+grädde, 1 skiva ost och ett kokt ägg med lite kalles kaviar..

Jo, jag vet – kaviar är inte nån höjdare, men med den nya kaviaren som är lite ”finare” så ligger den på 18% kolhydrater.

Det goda med det onda – eller?

När jag skulle lägga in bilden, kikade jag på de övriga Kalle-produkterna i kaviarsvängen….. Det finns en kaviar med lägre kolhydrathalt, nämligen denna!!

Den ligger på 11% !

Ni ser….det finns nått att lära varje dag!!

 

 

 

 

Kommentera

