Veckans hjälte

Dagarna rusar iväg och det finns så mycket jag vill hinna med under min semester-resa i södra Sverige – hinner inte blogga som jag tänkt…

Idag är det fredag och jag vill utnämna en veckans hjälte:

Denna gång får det bli min syster i Karlstad! Finns det nån som ställer upp för sina nära och kära så mycket som hon? Tror det är för förunnat att ha ett sådant tålamod, sådan omtänksamhet och kärlek till sina nära och kära! Trots att jag tror mej veta  hur hon mår själv och skulle behöva ett litet andrum själv!

Kära syster – du är guld värd! Älskar dej otroligt mycket och är sååå tacksam att du är min syster!

 

Kommentera

