Går tiden snabbare här nere?

Det känns som det – hinner inte med riktigt. Ingen aaaning om dagens datum, ingen klocka har jag heller på mej.

Visst är det skönt med miljöombyte, men att det ska gå så himla fort???!!!

Maten sköter jag bra, äter både gott och ofta – inte alls som hemma. Prova på allt möjligt nytt. Tänk så mycket jag kommer att ha med i bagaget när jag åker hem!

Idag är en gråmulen, lite regnig dag och syrran jobbar….. Bara jag o svåger + båda hundarna hemma. Tänkte passa på att föra över bilder från kameran till datorn – lägga ut lite bilder i bloggen etc.

Ja, ni vet ju hur snabb jag brukar vara….. Men om jag ger mej tusan på att det ska vara klart innan söndag?

One response to this post.

  1. Ser fram till bildinlägget. 🙂

    Svara

Kommentera

