Veckans hjälte 22 juli

Det får bli 2 hjältar denna vecka:

Mina älskade söner….

Tack för de fina dagarna jag fick hos er förra helgen, jag njuter av varenda sekund. Jag njuter av att se er och se hur bra ni klarat er här i livet – för i mitt hjärta vet jag hur ni haft det och vilken start i livet ni fått!

Så är det någon som ska ha utmärkelsen veckans hjälta så är det ni mina älskade barn!!

One response to this post.

  1. Vi brås på dig – sega och envisa som få. 😉

    Jag ser fram emot nästa gång du kommer och hälsar på!

    Svara

Kommentera

