Lite tankar om det nya året

Det här kommer att bli ett innehållsrikt och intressant år.

För jag kommer troligtvis att börja jobba, jag kommer att lägga om min livsstil lite grann till det bättre och jag ska försöka att ta hand om mig själv mer – både fysiskt och psykiskt!

Ouppnåeliga mål?

Nej, inte alls. Men det gäller att börja i det lilla och göra nånting av sina mål varje dag, för att i slutänden blicka bakåt och se vad man åstadkommit!

En förändring börjar alltid med det första steget! Det gäller bara att ta ett litet steg, så man inte tappar balansen!

Även snigeln kommer fram så småningom!

Kommentera

