Nu kör vi!

Fler än jag som blir trött och less på en själv?

Nu är det slut med undanflykter, nu har jag tagit mig själv hårt i kragen – nu tänker jag köra så det ryker!!

Myspyskläderna på och yogamattan framme! Sen blir det träning varje dag.

Kanske lite knasigt sätt att sätta igång, men jag behöver inte göra mer än 2-3 övningar till att börja med. Tanken är att göra det här till en rutin, så bättre lite i början!

 

One response to this post.

  1. Kör hårt! *pepp*

    Svara

Kommentera

