Bra dag idag!

Igår var jag lite deppig – så jag tänkte jag skulle ta hand om mig själv lite extra idag. Härligare dag får jag nog leta efter – allt näst intill varit perfekt!

  • Hunden glad och busig
  • vädret soligt och skaplig temperatur

På morgonskvisten tog jag en sparktur med  doggen, det blev 4 km – men tyvärr så valde jag helt galen väg, så det blev till att styra sparken halva vägen ungefär. Mitt på dagen så ringde jag syrran (vi bor grannar) och frågade om vi inte skulle ta en tur tillsammans med hundarna. Solen sken och det var inte kallare än ca -10. Hel härlig tur på dryga milen…..shit!!! Tänk att det ska vara så härligt och enkelt att förflytta sig 1 mil!!! Hundarna glada och pigga och tyckte det nog var härligt att få springa av sig lite, snusa på alla spår i skogen etc. Vi njöt för fullt alla fyra!!

Väl hemma igen, satte jag mig ner med lite handarbete, men kände att endorfinerna runnit till ordentlig under sparkturen – hade svårt att sitta still. Fram med yogamattan och så körde jag ett 30 min pass med mage-/ryggträning.

Dusch och nu står maten på spisen och puttrar;

Laxburgare med wokade grönsaker och räksås!!!

Tips på vän på twitter – tack Johanna!

One response to this post.

  1. Laxburgare recept JA TACK…..;-))

    Svara

Kommentera

