Inför Kvällsöppet-debatten

Hade inte tänkt blogga på några dagar….. Men så snurrar tankarna igång och jag kan liksom inte låta bli att peta in lite ord i bloggen!

Ikväll är det ett program på tv som jag ABSOLUT inte tänker missa – jag håller tummarna hårt för att de ska ge något denna gång! Inte bara ”smutskastning” och dämpande av röster… Inte bara fokus på viktreducering etc.

LCHF är så mycket mer, inte bara för mig, utan för flera av oss som äter kosten.

Bara hålla tummarna nu då – för kl. 23.00 smäller startskottet och debatten drar igång på TV4… Jag hoppas att de som har nått vettigt att komma med, verkligen kommer till tals!

 

Kommentera

