Dagens lunch

Inspirerad av en kvinna (Tack Johanna!) på twitter, har jag nu provat mig fram vad gäller omeletter!

Jag är glatt överraskad att jag återigen får i mig lite ägg – och variationen är just nu oändlig!

Här är en omelett med rökt gravad lax och lite ishavssallad (hemmagjord såklart!):

4 responses to this post.

  1. Posted by Johanna on 29 februari, 2012 at 11:13

    Tjusigt!!! Lät gott!

    Svara

  2. Posted by Johanna on 29 februari, 2012 at 03:31

    Du är så generös!! Tack, jag blir så himla glad!

    Svara

Kommentera

