Livet har sina egna vägar

Ibland blir det inte som vi skulle vilja – livet har sina egna vägar och det är nog lite av hur det blir som vi kan styra till 100%.

Ändå är varje val man gör, avgörande för hur det ska bli…. Har du kännt så nångång?

Men önskan kan man alltid – och hoppas!!! Hoppet är nog det sista man ger upp, eller hur?

Idag har varit en rätt bra dag, både matmässigt och med härliga promenader, städat lite etc. Just nu nyss hemkommen från badhuset. 1000 m igen! ! !

Fast ikväll simmade jag på min högsta växel = tjurskallen!

Rätt bra med simmare och det var emellanåt trångt på banorna. Enligt min mening är det värst när folk simmar bredvid varandra och surrar, precis som om de vore på kafferep eller så.

Okej om det är lite folk i bassängen och det finnt  plats att simma förbi – men som ikväll……. Då är det tur att jag är helt döv under simturen (tar av mig hörapparaten när jag ska simma), annars hade jag nog gett mig i kast i en och annan diskussion…..eeeehhhh tror jag!

Ja, ja….stor i truten har jag alltid varit!

Ett ordspråk som passar in på mig; ”Stor i orden, men liten på jorden”

 

 

hämta

Kommentera

