Tisdag 5 april!

Tiden går som vanligt väldigt fort!

Tyvärr har jag mått ganska dåligt de sista veckorna och sämst nu känns det som.  Det är min sjukdom som slagit till med buller och bång….. Så det är bara att ta det lungt och vila, vila, vila…

Misstänker att det är den nya medicinen som jag fått, inte utav ”min” läkare, utan att det är Apoteket som numera bestämmer att vi ska ha en billigare medicin ifall det finns att tillgå och innehåller samma substanser som i den dyrare!

Men imorgon ska jag in och köpa min ”gamla” medicin – får se om det hjälper mej tillbaka till det vanliga! Jag hoppas då det..

Mat intag idag:

  • frukost; kaffe+grädde, 2 ostrullar med bregott
  • lunch; matrester, grillad karré, grönsallad och beasås
  • middag; pannbiff med bacon, grönsallad och gräddig kantarellsås

Ska försöka beta igenom bloggar på bloglovin – har nog en hel del att ta igen kan jag tänka!

One response to this post.

  1. Åh, jobbigt sånt där. Men om du säger att du inte mår bra av den billiga varianten så måste du väl kunna få den andra istället?

    Svar: Tack tack! 🙂 Ja det blir några spännande veckor nu, och säkert en hel del att göra och lära sig. Men kul också med en utmaning! Om en månad eller två måste vi ha lärt oss allt och då ska det sitta också. Men det ska vi fixa 🙂

    Svara

Lämna en kommentar