Vardag igen

Efter påskhelgen har det äntligen blivit vardag igen!

Legat sjuk i förkylning med snuva, ont i halsen och feber! En och annan liten sill har dock hunnit med att hamna i magen, tillsammans med kokt ägg (!!!!) och en och annan snaps!

Jag mår lite illa av att äta ägg, det känns som om det växer i halsen när jag ska försöka mig på just kokta ägg. Men tillsammans med sill eller skaldjur går det bra.

Lite synd när just ägg är en sån bra LCHF-mat.

Vikten börjat minska och jag tycker att jag känner mig piggare – trots att jag ännu inte hamnat i den där strikta delen av min LCHF-karriär. Känner att jag inte har så bråttom dit, utan tar det med ett steg i taget.

Igår gjorde jag slag i saken och åkte till gymet, köpte ett månadskort och satte igång med mjukstart. Dvs provade alla maskiner och körde ett längre pass på deras löpband.

Idag känns det i precis hela kroppen, men det är en underbar känsla. Äntligen har jag kommit igång!!!

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska köra, vilka maskiner och vilka övningar etc. etc. Men allt det där ger sig, det viktigaste är kanske att komma igång…..

Fast har du som läsare tips så tar jag tacksamt emot det. Tanken är att jag ska köra igenom hela kroppen och bli en bra joggare.

hämta

Lämna en kommentar